3 Ocak 2013 Perşembe

İtiraf!

Yeni yılın ilk yazısı için biraz enteresan bi konu oldu ama napiimm yazmak istedim.. 
Böyle yazmazsam içimin sıkıntısı geçmicek gibi geldi.. 

  • Geçen hafta telefonunu 2 dklığına istediğimde vermediğin için sinirle bozulsunda elime düş demiştim. Ekranın dağılmasına üzüldüm ama senin üzülmene daha çok üzüldüm. Anlık sinirle söyledim aslında demeseydim keşke pişman oldum. 
  • Herkesin işlerinin kolay kolay hallolmasına sinir oluyorum. Çünkü benim herşeyimde sürekli engeller çıkıyo karşıma. Ben 3 yıldır ailemi evliliğe ikna etmek için uğraştım ki halada sonuca varabilmiş değilim; sen bi söylemenle ailen -abini yeni evlendirmiş olmalarına rağmen- tanışmaya çağırırız demişler ya gerçekten çok kıskandım. İlişkimi ilk gününden beri bilipte hala neyi beklettiklerini anlayamadığım aileme içten içe çok öfkelendim.
  • Bildiğiniz şeyleri direk söylemek yerine ya da bana sormak yerine ağzımdan laf almaya çalışırsanız bende anladığımda bilmiyo ayağına yatarım. Sonrada hiçbişiyiini paylaşmayan samimiyetsiz ben olurum. Ben olayım önemli değil. Vicdanım rahat. Kimsenin arkasından iş çevirmiyorum.
  • Bu ofisten nefreeeeett ediyoruuuummmm... 
  • Sürekli gittiğim kurumdaki şefin görevinden alınıp tekrar düz memurluğa getirilmesine ve şef görevine 'dürüst,mantıklı,ılımlı,adam gibi adam olan' mesai arkadaşının getirilmesine çooooookkk sevindiiiimmmmm.. Hatta içimin yağları eridi vallaa... 
  •  Baktığım alyansların çok kalın olmasını eleştiren arkadaşım bilmiyosunki sürekli benim evlililiğim tasasına düşmüş başta sen olmak üzere, o, bu, şu var.. Bende kocaman bişi alıp gözünüze sokmak istiyorum.Hatta böyle nal gibi bişi yaptırıp boynuma asmak istiyorum..  Belki artık bi gelişme varmı diye sormaktan vazgeçersiniz.. 

İyi geldi valla hafiflediiimm... 

12 yorum:

  1. Hahaaa Ohh canına değsin süper yapmışın :):) öpüldün abla gülü:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ablacımm.. evet rahatladım çok iyi geldii.. bende öpüyorumm ♥

      Sil
  2. hay allam ya iyi boşalmışsın.
    evlilik hadi ama hayırlısı.
    neden istemiyorlarsa artık.
    kaç sen deeee.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deep'cim vallahi kuş gibiyim.. Arada böyle yazmak lazımmışş..=))
      Vallahi bi anlasammm ne istediklerini ne istemediklerini bende ona göre davrancam ama çözebilmiş değilimm..
      Kaçmak hmm.. Onu yapamam gibime geliyo ya tırsağım ben biraz =)))

      Sil
  3. :))arada bi lazim boyle...iyi yapmissin..umarim en kisa zamanda kavusursun sevdiginle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten lazımmışş bileydim önceden yapardımm.. =))
      Amiiinn çok teşekkür ederimmm ♥

      Sil
  4. itiraf aslında güzel konuymuş ve çook samimi olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim.. Gerçekten çok dolu dolu hissediyodum yazdıklarımı.. Süper geldi.. =)

      Sil
  5. Ne güzel yazip rahatlamissin benim hayatimda hep hersey zor bende bloguma beklerim gelirsen sevinirim. http://prensesin-masali.blogspot.com/?m=0

    YanıtlaSil
  6. O ikinci maddeye sonuna kadar katiliyorum bana hersey cok zorken bazilari neden cok balli :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dimi ya dimiii? acaba biz mi çekiyoruz zorlukları ne dersin?

      Sil

yorumlarınızla yazılarıma ortak olduğunuz için çok teşekkürlerr :))