5 Ekim 2012 Cuma

kişilik testi =)


Dışarda işlerim vardı bugün hallettim oflaya oflaya ofise döndümm.. Geldiğimde patronum monitöre bakıp gülerek bişiyler yapıyodu.. Dayanamadım sordumm.. Meğer sitenin birininde zeka testi bulmuş onu çözüyomuş! Şaşırmayın böyle enteresanlıklara ben alıştımm.. =)
Adamın işi gücü yok tabii.. Nasılsa ben yapıyorumm.. Öhhömm neyse biz konumuza dönelim.. Sende çözsene dedii.. Yok yea falan dedim ama hadi çöz diye ısrar edince temam diyip çözdüm.. Nitekim onunkinden yüksek çıktı.. Bozuldu acıkın ama olsunn.. Açıklamasınıda yaptı 'ben çoğu soruyu salladım..' =)) Öyle mi değil mi bilmem.. Ben bunları burda neden anlatıyorum şu sebepten efendim.. Bu sitede bi de kişilik testleri varmış.. Ay dedim başlamışken bunuda yapiim..Maksat eğlence olsunn..  Açtım ne güzel minik minik resimler var sorduğu soruda sana neyi çağrıştırıyosa onu seçiyorsun.. Dedim belkim blogdostlarımda yapmak ister hemen paylaşim dedim.. Linke buradan ulaşabilirsiniz..
Sonucumu paylaşmak isterdim ancak kopyalanmıyo.. Ay tek tekte yazamam yani çözerseniz sizin sonucunuzunda ne kadar uzun olduğunu görüp bana hak vericeksinizdir. Eminim..
Hadi hepinizi çok öperimm.. Çözenler yorum atsınlar please! ♥

4 yorum:

  1. testi çozmedim :( oyle bir niyetimde yok açikca ,hic zekamin falana filana gore ne dercede oldugunu da umrumdaa deyil desem yeridir : çok ustun zekalilarla gayet rahatimdir, geri zekalilarlada, son derece iyi egleniyorum...ben sana bunlari niye anlatiyorum onuda bilmiyorum ...dicem su : yazin hosuma gitti,asil profilindfeki resim ilgimi cekti demem gerek çunki o beni buralara kadar getirdi ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahaha =))) olsun en iyisi nabza göre şerbet ;) anlat canım ben severim muhabbeti =)
      güzel resim seçmişim desene =)

      Sil
  2. Dur çok merak ettim hemen çözeceğim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çöz tatlımm =)) maksat eğlence olsunn.. =)

      Sil

yorumlarınızla yazılarıma ortak olduğunuz için çok teşekkürlerr :))