3 Ekim 2012 Çarşamba

arayı kapamak lazım =)

Çok zamandır bişeyler yazamıyorum.. Ya aklıma gelmiyo yazcak bişiler ya da tam aklıma geliyo işim oluyo yazamıyorum unutuyorumm.. Bu akşam boştayken bi bakıyım dedim millet neler yazmışş neler paylaşmış.. Coco jelly'nin 6. His başlıklı postunu okuyunca aklıma geldii.. Benimkide kuvvetlidir.. Mesela biriyle yeni tanıştığımda bişey beni rahatsız ediyosa illaki o insanın bi yanlış hareketini görürümm.. Hiç yanılmam.. 
Neyse ben zaten 6.hissimden değilde rüyalarımdan bahsedicektim..=) 
Ya ben pek rüya görmem normalde ya da uyandığımda hatırlamadığım için rüya görmediğimi sanırım bilmiyorum.. Ama rüya gördüğüm zamanda illaki o rüyamda gördüğüm kişiyle ilgili bi olay yaşarım.. Veya gördüğüm şeyi birebir yaşarım.. 

Bundan yaklaşık 1 sene önce bi arkadaşımı rüyamda gördüm.. Hala aklımda uzaktan görüyorum hamile yanımda biri var yüzünü görmüyorum ama konuşuyoruz... '' aaa  hamilemii? çok şaşırdımm..hiç söylemedide' diyorum. Yüzünü görmediğim bayanda ' ay evet evet tüp bebek olduğu için tutmazsa diye kimseye söylemek istememişler o yüzden anlayışla karşıla hem kızı olucakmış' diyo..  Sonra uyanıyorum..  Bu olayın üzerinden birkaç hafta geçtikten sonra arkadaşımın hamile olduğunu ortak bi arkadaşımızdan duydum ve tüp bebek.. Arkadaşım bana güvendiği için söylediğini aslında kimsenin bilmediğini söyledi ve bende kimseye hiçbişi demedim.  Kendisi nasıl olup bittiğini anlatırken anladımki benim rüya gördüğüm sıra onlar tedaviye yeni başlamışlar..=) Zamanı gelincede bebeğin cinsiyetinin kız olduğunu öğrendim. =)  İlk hamileliğini duyduğumda şaşırdım ama cinsiyetini duyduğumda hiiiiiç şaşırmadım..  çünkü biliyodum hissediyodum.. Arkadaşımada sürekli kız olucak bak görürsün diyodumm.. =) 
Neyse öyle işte.. Aslında benim böyle birebir çıkan çooook rüyam var.. 
Sizlerinde böyle rüyaları varsa birer post hazırlayın. Hep beraber okuyalım =))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınızla yazılarıma ortak olduğunuz için çok teşekkürlerr :))