14 Şubat 2013 Perşembe

♡Zevgililer gunusu♡

Öncelikleili siz sevgili Okuyucularimin sevgililer gununu kutlarim. Bu satirlari odamdan yaziyorum. Malak gibi yattim anacim bize ugramadi valentines day. Ya da biz ugramadik bilemiyorum. Bize heergun sevgililer gunu zaten kapitalist duzenin tuzaklari bunlar falan demiyciimm.. cok beklersiniz beklemeyin. Zugurtuz bizz bu ara. Zaten her dogum gunu, yilbasi, hayvanlari koruma gunu, 19 mayis genclik bayrami gibi tum milli ve dini bayramlari amacima alet ederek ceyizimi duzmus bulunmaktayim. Alcak bisi kalmadi ya.. yoksa yine aldirirdim bisi.. :) neyse bizim birbirimize supriiizimiz olmadi ama sevgili sevgililer gununun bomba bi suprizi oldu. Sevgilicigim işinden ayrılıyor. uzulduk ikimizde ama napalim hayirlisi bu belki de diyip daha fazla uzulmemek adina konuyu kapattik. Zaten benim icin cok zor onun uzuldugunu gorup elimden bisi gelmemesi.. Ama tuhaf bi sekilde de icim rahat daha guzel seyler bizi bekliyo derinden hissediyorummm.. Allah im bu kapiyi kapadi ama nice guzellerini acicak inşallahhhh...
Guya bu yil bir suru kitap okuycakytimm..  Her lafim havada kaliyo. Vicdanim cok rahatsizdi bugun kendime gittim bi kitap aldim. Debbie Macomber ' bir dilekle baslafi hersey'. Daha once bu teyzenin kucuk mucizeler dukkanini okumustum. Akici bi anlatimi vardı ve guzel sıkılmadan okunabilecek bi konuydu. Diger kitaplarinda da benzeer konular isledigini okumustum. O yuzden bu kitabi tercih ettim.
Hadi cenem dusmeden ben gidiyim.. hepinizi seda sayanin kokulu opucukleriyle oper guzel bir sevgililer gunu gecirmenizi dilerimmm...
  ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

8 yorum:

  1. sevdiceğine ve sana daha güzel kapılar açılır umarım:):) (birgün buraya bi kalp yapcam bak görürsün:) )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkurler ablacim insallahh.. o kalpleri ben hissediyorum ablacim ama sanada ogretebilirim yapmayi hihi ♥

      Sil
  2. kitap için üzülmeee ahududunun çekilişini kazanmıssın tebrik edermmm ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dun post basligini gordum bana cikmaz zaten yarin bakayim zaten cok keyifli diiilimm dedim. Ay sok oldum yaa =) cok tesekkur ederimkii ♥

      Sil
  3. güzel şeyler olacak tabiki inanmaktan geçiyor herşey

    YanıtlaSil
  4. Debbie Macomber'ın kitapları gerçekten çok hoş. :) Farklı kadınların hayatlarından güzel kesitler sunuyor, ve siz o kadınların birinde kendinizi buluyorsunuz. :) Seriyi okudum çok da sevdim. :) Hoş seride denmez ne denir bilemedim şimdi. :)
    Sevgililer gününden bahsetmeden kaçıyorumm,
    Kocamann sevgilerimlee.. :* :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canim haklisin seri gibi de degil gibi de anladigim kadariyla tum kitaplarinda olay ayni yerde geciyor. Kisiler farkli sadece.. ♥♥♥♥

      Sil

yorumlarınızla yazılarıma ortak olduğunuz için çok teşekkürlerr :))