29 Eylül 2012 Cumartesi

cumartesi sendromu..




Cumartesi günleri işe gelmekten nefret ediyorum. Sabahları herkes evde mışıl mışıl uyurken yataktan kalkmak öyle zulümki benim için.. inşallah şu kpssden iyi puan alırım da memur olup keyfime bakarım.. ''Sevgili Evren sana tüm sevgimi yolluyorum sende bana atanmama yetecek kadar puan yolla nütfen olarmııı?? ''
Evrene gerekli mesajlarıda yolladıktan sonra cumartesi gününden devam edebilirim..
Tamam her işin illaki zorluğu var ama cumartesinin tatil olması gerçekten büyük avantaj ,imreniyorum cumartesi çalışmayan insanlara.. hatta kıskanabilirim bile o derece.. Tek bi pazar günü yetmiyoki.. Erkek arkadaşım görüşelim der, arkadaşlarım bu hafta buluşalım der, ailem bize hiç vakit ayırmıyosun der, bünyem dinlenmen lazım yat zıbar evde der.... Kendimi parçalara ayırmak istiyorum. Biri sevgilimin yanına gitsin öteki arkadaşlarımın yanına, bir diğeri ailemle takılsın, kalan parçada yatsın dinlensin.. Ama ne yazıkki olmuyo.. Hepsi aynı anda olmuyo, her hafta sırayla biriyle buluşsan yine olmuyo =)
Her cumartesim iş sıkıntısı dışında yarın napsam sıkıntısıyla geçiyo haliyle.. Tıpkı şu an olduğu gibi.. Yine düşünüyorum yarın napsaaammm? Bugün tatil olaydı ne güzel olurduu.. Sabahtan ailemle kahvaltı yapardım gönülleri olmuş olurdu.. Sonra biraz anneme yardım eder dışarı çıkar arkadaşlarımla görüşürdüümm mis gibi.. Yarın için bugünden düşünüyo olmazdım ne yapcam diye sevgilicikle görüşürdüm.. Ohhh herkes mutlu mesutt ben tek parça halindee..
Evren duy sesimii bana cumartesi günleri tatil olan, parası iyi, huzuru bol, müşterilerin sevimli, patronların anlayışlı olduğu bi iş gönder olarmıı?
Hmm.. Bu isteğim imkansız kaçtı farkettim ama olsunn.. İsteyenin bir yüzü kara vermeyen zenci diilmii ama?
Neyse evrene gerekli mesajlarıda yazı ile gönderdiğime göre saçmalamadan yazıma son verebilirim.. Ne demişler söz uçar yazı kalır.. Bi de şey demişler kısa kes Aydın abası olsun.. Aba dedim sayın okuyucu hava diil o sözün aslı aba.. Dilimize eski günlerden gele gele hava olmuş ama doğrusu aba.. Bilmeyenler için hergüne 1 bilgi misyonuyla birşey daha öğretmiş olduktan sonraaaaa...ben kesiyorumm.. =))

Mutlu Cumartesiler..
Mutlu Pazarlar..
=))))

6 yorum:

  1. ayneeeeeeeeeeeeeeeeeen :( ya niye bize cumartesi tatil olmuyor yaaaaaaaaaaaaa :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. özel sektör olunca malesef böyle tatlımm =(( çalışmayan yerlerde var tabii ama o da sanırım patronun vicdanıyla alakalı =(

      Sil
  2. Hadi ya o sözün aslı aba mıymış?? Bak bugün de bir şey öğrenmiş oldum. Aba ne demek ki acep?? Hemen gidip araştırayım bari :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım.. =) aba kalın bi kumaş.. eskiden efeler kendilerine bu kumaştan potur diktirirlermiş. dizleri açıkta bıraktığından diktirirken kısa kes aydın abası olsun derlermiş.. ordan gelirmiş bu atasözümüz bende bi yerde okumuştum =)

      Sil
  3. Pazar günü çalışmak zorunda olanlara ne diyeceksin pekiii :d
    şükret! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hii terbiyesizlik ettim haklısınn =) çok şükür Allahım.. =)

      Sil

yorumlarınızla yazılarıma ortak olduğunuz için çok teşekkürlerr :))