15 Eylül 2012 Cumartesi

bir önerii..


dün alışverişimi yapıp çayımı sigaramı içip eve dönmek için durağa gittim. Allahım çok kalabalık minibüse binmek için insanlar birbirlerini iteliyolar sanırsın bedava ekmek dağıtıyolar bunlarda 3 aydır aç.. neyse ben güç bela binebildim elimde çantalar minibüs kalabalık oturcak yer yok.. şöfeeer efendinin yanındaki koltuk boş oturabilirmiyim dedim. tabii dedi oturdum.. Allah ım adam bi triplere girdi bi triplere girdi.. bana yardımcı olmaya çalışmalar buraya koyun o çantayı heh onuda ayağınızın dibine falan..  kendi kendime kızım iyi niyetten çantaların çok ölü balık gibisin ondan diyorum.. neyse yol boyunca abimiz öffledi puffladı.. hiiç sallamadımm.. ineceğim durağa yakın hırkamı poşete koydum bi de o yük olmasın diye hemen atladı inicekmisiniz dedi ilerde inicem daha var dedim.. biraz sonra nerde oturuyosunuz? dedi! hönkk! efendim anlayamadım dedim. nerde iniceksiniz demek istedim dedi.. yersen! şu durakta dedim aldım poşetleri bi hışım indim.. oh ya adamlara bak yanına bağrı kıllı bi amca otursaydıda sorcakmıydı aynısını..
bi daha oturmam arkadaş ayakta dururum eziyet çekerim oturmam yanii..
sizde oturmayın şekerlerim koltuk böyle acayip konforlu, süslü püslü latte ikramının yapıldığı sınırsız çikolatanın olduğu bi koltukta olsa oturmayın.. gözü dönmüş bu erkek milletinin.. hepsi diil tabii ama yani dikkatli olmak lazım..


12 yorum:

  1. evet kesinlikle doğru söylüyorsun. erkek milletinin çoğunun gözü dönmüş. hele babam yaşındaki adamlar dik dik bakmıyorlar mı insan cidden erkeklerden soğuyor yani. Senin olayına benzer benim de başıma geldi. Otobüs ve tramvay dolmuşa göre daha iyi yani öyle manyak şoföfler var ki. Mesela soför yanındaki koltukta güzel bi kız oturuyor ona hava atayım diye vitesi dirseği ile değiştiriyor. Havayı bi görmen lazım valla :) Yani anlayacağın toplu ulaşımı kullanırken Allah'a emanet yaşıyoruz.

    YanıtlaSil
  2. ay evett hele o adamlar yokmuuu nasıl deliriyorum aklımdan yine çok sadistçe fikirler geçmeye başladı..
    burda tramvay yok canım minik minübüsler var.. ayy dirsekle diilde bi elinde telefon bi eli viteste direksiyon öle boşta.. Aynen Allah a emanetiz valla..

    YanıtlaSil
  3. ben konya da yaşıyorum tramvay en iyisi bence. onun da biraz gürültü problemi var ama diğerlerine nazaran daha iyi.ama benim oturduğum semte tramvay yok. dolmuş yada otobüs. dolmuşçular cidden manyak :) otobüs şoförleri de kafasına göre takılıyor. en iyisi çok çalışıp hemen bi araba almak sanırım :)

    YanıtlaSil
  4. bu arada canım ben blogumu yeni oluşturdum ve daha yeni yeni yazılarımı başka insanlarla paylaşmaya başladım. seni de blogumda görmek beni mutlu eder:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım takip ediyorum ama ad politikası die bişi varmış sanırım şu ara sorun yaşıyorum google hesabımla ilgili sende görünmeyebilirim o yüzden..
      bu arada katılıyorum hemmen araç sahibi olmak lazım..

      Sil
  5. aa evet o bende de sorun olmuştu ama halloldu sonunda :) sorunun giderildiği zaman bekliyorum seni :)

    YanıtlaSil
  6. Aman aman diyim. Korkutum valla. Embesil mi yokya sokaklarda. Neyse canım sen kendini bildikten sonra kim ne yapabilir değil mi?
    :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. orası öyle canım ama cesaretlerini anlayamıyorum.. =)

      Sil
    2. Cahil cesur olurmuş kuzum.

      Ayrıca güzele bakma sevaptır derler yaa :D

      Sil
    3. hihi tşk ederim canımm =)))))))))

      Sil
  7. Çüş. Oha. Yuh.

    Evine kadar bırakçakmış adam seni yiirum :))

    Koy koy suyundan da diyeydin :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahahah alemsiinn limonatam..=D
      eve bıraksa iyi kendi evine götürcek diye korktum =)))

      Sil

yorumlarınızla yazılarıma ortak olduğunuz için çok teşekkürlerr :))