9 Eylül 2012 Pazar

bir pazar günü özeti...


sevgili günlük =P
bugün çok yoruldumm öyle böyle değill.. bi de dün gece mide ağrısından uyuyamadım.. şu an gözlerim kapanıyo resmen.. 
sabahtan kalktım, kahvaltımı yaptım, duşumu aldım ve ehliyet kursundan önce sevgilicikle buluşmak için düştüm yollara.. ama ben bir gerginim bir gerginim anlatamam biri adres sorsa dövücem o derece.. nitekim bu gerginliğimin sonucunuda gördüm.. sevgilicikle kavga ettik sebebini hala düşünüyorum bulamıyorum.. durduk yerde kavga çıkarma konusunda uzmanım.. arz ederim.
sonra gittim kursa anam bir kalabalık 5 kişiyiz hangimiz ne ara kullanıcaz.. neyseki kurstan müdahele ettiler bir hoca daha çağırdılar.. bi kızla beni o hoca aldı eğitim alanına gittik.. kızın işi varmış erken çıkmak için ilk ben kullanabilirmiyim diye sordu. hay hay dedim zaten gerginim kavga etmişim uykusuzum bi de kazadan sonra ilk defa ön koltuğa oturcam.. kız kullandı ben panik yaptım.. ellerim ayaklarım zangır zzangır titriyo engel olamıyorum. indik sigara içmeye hocada farketti sigarayı tutamıyorumm. biraz sakin ol böyle olmaz dedi 'hayırlısı hocam' dedim. =)
sıra bana geldii oturdum koltuğaa canım oraya oturmak istermiş.. ne biliyim bilsem daha önce otururdum.. ay ben bi gevşedim, bi rahatladım böyle bir relaxım sormayın gitsin.. bi güzel kullandımm arabaları solluyorum falan hocada şaşırdı.. bir dolu övgü eşliğinde indim arabadan çay falan içtik.. dönüştede arabayı ben kullandım iyice şehiriçine falan girdim. hoca utanmasa beni eve bırak ordanda kursa arabayı bırak dicekti =)
şaka bi yana gerçekten kendi performansımı bende beğendim.. 
ordan sonra teyzoşun torunun doğumgünüsüne gittimm.. meraklı teyzelerin bakışlaarı altında özgeçmişimi anlattımm =).. bekar olmak zor.. bir sürü şey yedimmm davul gibiyim şu an, göbeğim 3 katına çıktı resmen.. bi kız geldi sonra damadımızın halasının kızıymış ama bir güzel bir afet bir içim su... kıza aşık oldumm resmen.. saçlar, gözler, o fizik, giyim harikaa.. bayıldım cidden erkek olsam evlenme teklifi ederdim.. sonra bi konuşmaya başladı 5 yaşında şımarık kız çocukları olur ya aynen öylee abartmıyorum vallahii.. kızıda kıskanmadım inanın kıskansam bi kulp bulurdum.. ya bu da kulp gibi duruyo ama inanın değil.. ay dedim yaaa ne kadar iticiii.. erkek olsam evlenme teklifi edecekken konuşsaydı banka kartımı mağazada unuttum sanırım der kalkar giderdim o derece..
bugünden çıkardığım ders =)
1. bir daha hata yaptığım zaman denemekten vazgeçmeyeceğim çünkü iyi olduğum birşeyse iyi olmaya devam edebiliyomuşummm.. 
2. erkek arkadaşımla bebek gibi şımarıklıık olsun şirinlik olsun diye bir daha konuşmayacağım.. cidden çok itici.. garibim karşımda kimbilir neler çekiyoduda haberim yok.. =)

bildiğin günlüğe çevirdimm.. bugünden itibaren yazıyım barii.. haa bu arada bi başkasından duyarsam aşağıdaki gibi yaparım ona göre =)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınızla yazılarıma ortak olduğunuz için çok teşekkürlerr :))