21 Eylül 2012 Cuma

yağmur...


ne zamandır yazmıyorum.. aslında aklımdada işten güçten fırsat bulamadım bi türlü..
enteresan bigün oldu bugün.. güldüm,duygulandım,geçmişimle yüzleştim..

dün gece sevdicekle çok kötü kavga ettik sabahta yürüyelim konuşalım dedik. Dedik ama sabah kalktım yağmur yağıyo deli gibi telefonumuda ofiste unutmuşum evdekilerden mesaj atmakta aklıma gelmedi ya da yürümek istedim bilmiyorum buluşucağımız yerde indim minibüsten. buranında pazarı bugün neyse yürüdüğümüz caddede pazar kuruluyo biz kavgayı falan unuttuk birbirimize sokularak şemsiye altında yürümeye başladık =) herşey gayet romantik -pazarcı abilerimin telaşları içinde- yürürkenn bu tepelerine gerdikleri  muşambamıdır ne haltsa ondan sular üstümüze boşalmasınmıı denizden çıkmış balığa döndük.. şemsiyeye rağmen rezalet durumdayız.. aldı bizi gülme..felaket ıslandık ayaklarımız su içinde pantolonlarımız hırkalarımız güle güle ofise geldik.. =))) yağmur sayesindede barışmış olduk ♥

sonra ofise geldim tam telefonumu şarja taktım.. elektrikler kesildii.. kesilmişken camın önünde oturup dışarıyı izleyim dedim.. caddeye bakarken yolda tanıdık bi siluet gördüm.. gözüm takıldı.. yürüyüş,kıyafetlerdeki renk seçiimi,çanta tutuşu herşey aynıydı.. yıllar önce bir yalanla 1 sene boyunca beni oyalayan,herşey ortaya çıkınca  ayrılmama rağmen peşimi bırakmayan ve bu sırada nişanlanan eski  sevgilim.. böyle baktım geçmiş gözümün önünden geçtii.. hiç canım acımadı ama.. evlendiğinide duymuştum. baktım bana baya yabancıydı öylede olmalıydı zaten.. kendimi aptal yerine koydurttum aldatıldım kandırıldım diye yana yıkıla ağladığım günler çok geride kalmıştı.. tebessüm ettim hayatın garipliğine.. amaan dedim geçtim içerii..
öğleden sonra sorunlu bi şekilde ayrıldığım eski işyerimden çok değer verdiğim bi arkadaşım aradı.. diyorum ya geçmişimle yüzleştim diye.. 1 saat falan lafladık uzun zaman olmuştu görüşmeyeli. istifasını vermiş benimle aynı sebepten olmasada. (bebeğine daha rahat bakabilmek için). benim yerime bi kız almışlar bana eziyet edenler daha  beterini yapmışlar o kızda dayanamamış çıkmış.. eskilerden konuştuk.. benim arkamdan dönen benim tam bilmediğim dolapları falan da konuştuk.. kendimi çok tuhaf hissettim çünkü geçen gün bana o eziyet edenlerden biriyle karşılaştım selam verdi Allah'ın selamı almamak olmaz dedim. ne yapıosun ne ediosun falan derken özel bi üniversitede mimarlık okuyacağını öğrendim ve yürekten tebrik ettim.. tüm iyi niyetimle.. ve adına çok sevindim.. ama arkadaşımla konuşup geçmişi anımsayınca dedimki 'ya sen ne kadar iyi niyetlisin senin kuyunu kazan işinden eden yetmez gibi çıktıktan sonrada hala uğraşmaya devam eden insan için bile sevinebiliyosun! ne biçim bi insansın. nerdeyse gurur duycaksın numunelik niyetlerinle' kendi kendime.. sonrada düşündüm ben hep böyleydim, insanların benim üstüme bu kadar gelmesinin sebebide buydu çünkü ne olursa olsun görmemezlikten gelebiliyorum.. kendimle gururmu duysam iyi niyetlerim için yoksa kendimi bu konuma soktuğum için nefretmi etsem bilemedim..
böyle karmakarışık bi gün oldu...

6 yorum:

  1. Ne güzel ki geçmişe takılıp kalmamışsın canım. hayatına devam etmişsin. O zamanlar ne kadar zordu değil mi durumun sanki dünya başına yıkılmış gbi geliyordu. Ama şimdi nasıl. Çokta tın yani değil mi? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle canımm sankii herşey bitmiş gibiydi =)) ama hayat devam ediyo ve ben tebessüm edebildiysem herşeyi cidden atlatmışım demektir =))

      Sil
    2. kesinlikle doğru söylüyorsun. Gözlerin gerçekten gülüyorsa tamamdır işte:)

      Sil
    3. =))) gülüyo canım çok şükürr

      Sil
  2. Sende benim kafadansn anlaslan sana ne yaparlarsa yapsnlar kin besleyemiyorsun iyi ve kotu yonleri var kendini ezdirmedigin surece sknt olmaz :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım kin duyamıyorum kimseye.. ama şöyle bişi varki ben görmezden geldikçe insanlar aşırıya kaçıyolar ve tepkimi ortaya koyduğumdada değişmiş olmakla suçlanıyorum.. bu çok rahatsız edici.. =)

      Sil

yorumlarınızla yazılarıma ortak olduğunuz için çok teşekkürlerr :))