8 Eylül 2012 Cumartesi

erkekler dedikodu yaparsa!


cuma günü işyerine patronumun kiracısı geldi.. kirayı getirmeye gelmiş. patronun odasına geçtiler kapıda açık.. bende kulak misafiri oldum ister istemez.. ya varya bu erkeklerin dedikoducusu bi ayrı oluyo yanii.. şimdi bu kiracıya başkan diyim ben.. adam bi memleketin derneğinin başkanımıymış neymiş ama siyasi bağlantıları olan bi adam ondan zaar herkes başkan başkan diyip duruyo.. bu başkanın kirasını ödediği yer bi restuarant.. ama kendisi işletmiyo bi başka adam işletiyo o da böyle kılkuyruk, gözler fıldır fıldır,pigme gibi bi adam töbe allam yaa.. ama öyle yani napim hiç sevmiyorum.. patronumda sevmiyo zaten.. bi de takık durumdaa.. bu adamın arkasından aman Allahımm demedikleri kalmadı.. bizim patron takık ya sallıyo adama 'çıkar onu başına bela açcak' (hayır başkanın tipide mafya gibi yanii başkanmı mu pigmeye bela olur pigme mi başkana bilemedim!) 'tipinde meymenet yokmuş, gözleri felfecri okuyomuş' falan... adama giydiriyo yanii.. başkanda 'abi sorma bi katikulle yapıp çıkarıcam benden bilsin istemiyorum çoluğum çocuğum var' falan diyo.. entrikalarr entrikalaaarr...
yani madem memnun değilsin gönder gitsin böyle nedir yani arkasından atıp tutmalar.. sonrada benden bilmesin çoluğum çocuğum varlarr.. o kadar düşünsen o adamında çoluğu çocuğu vardır yanii.. söyle adamda yoluna baksın dimi? tamam bende haz etmiyorum adamdan ama bu acımasızlık resmen.. böyle şeyler karşısında çok sinirleniyorum. zaten kurtlandımda patronum kim bilir bana neler sallıyodur arkamdan =)
gelelim ana fikre ; biz kadınlar oturup iş arkadaşımızın dedikodusunu yaptığımızda bize söylemediklerini bırakmazlar.. 'çok ayıp' 'bence kıskanıyosun' 'nesi var kızın aarkasından atıp tutuyosun' 'yüzünede söylesenize' 'mahalle karıları gibisiniz' 'başka konuşcak konunuzmu yok' blablabla....
e bu ne perhiz bu ne lahana turşusu anacım.. bizi yakalayınca - ki asla gizli saklı yapmayız- hemen yaftayı yapıştırın sonrada ilk fırsatta aynısını siz yapmaya başlayın..oh ne ala memleket!!  
benden söylemesi sizinki hiç çekilmiyoooo...  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınızla yazılarıma ortak olduğunuz için çok teşekkürlerr :))