23 Eylül 2012 Pazar

hediyeleri severim ama bu başka! =)

Hediye almayı kim sevmezki! Bende çok severim hem almayı hem vermeyi =) Karşımdakinin mutlu olduğunu görmek, mutlu edebilmek benim için paha biçilemez.. 
Bu aldığım hediyede çok özel benim için.. Çok sevdiğim kardeşim can dostumdan..  Ayrıca ilk olma özelliğide taşıyo =) Hep çeyiz alışverişi yapıyorum ama bu zamana kadar hiç dekoratif bi eşya almamıştım içim gitmesine rağmen.. çünkü genel olarak kararsız biriyim ve biraz cesaretsizim de sanırım..  Ama kuzum sayesinde artık ne yapmak istediğime nasıl bi ev döşeyeceğime de emin oldum. çünkü benim içimi benim kadar iyi bilen biri ve hediyesi gönlüme taht kurdu.. sık sık çıkarıp bakıyorum. hayal ediyorum =))) böyle işte.. bu kadar anlattım resminide koyayım dimi? =)



canım çok teşekkür ederim.. iyiki varsın! seni seviyorum....

8 yorum:

  1. Kesinlikle hediyeleşmek gibisi yok :) Çok güzel bir vazoymuş hafif vintage bir hafa olabilir yani evinde :) Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  2. ÇOK GÜZELMİŞ YAAA NERDEN ALMIŞ ACABA?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler tatlımm.. canım oturduğu şehirden aldı ama sana ve bana baya uzak =)bi sorarım mağazanın adını sizin oralarda şubesi varsa sana sölerim bakarsın.. =))

      Sil
  3. süper olur canım ya şimdiden teşekkür ederim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rüca ederim tatlımm.. arkadaşıma ulaşır ulaşmaz bilgilendiricem seni =))

      Sil
  4. Çok şık çok güzel. Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil

yorumlarınızla yazılarıma ortak olduğunuz için çok teşekkürlerr :))