7 Eylül 2012 Cuma

hayırlısı olsunn..

bu ara bu moddayım.. ne derlerse 'hayırlısı olsun' diyorum.. böyle bir dinginlik bir sakinlik sinirlencek gibi oluyorum hemen boşver 'hayırlısı olsun' diyorum sakinleşiveriyorum.. o kadar çok kullanıyorumki artık diyaloglar aynen böylee..

-damla yaa duydunmu Aliyle kız arkadaşı ayrılmış.
-aa hayırlısı olsun..

-sibeli işten çıkarmışlar!
-hay Allam hakkında hayırlısı olsun..

-üzgünüz elimizde M beden kalmamış.
-hmm napalım şans hayırlısı olsunn..

-yeni araba aldımm.
-ahh hayırlısı olsun güle güle bin gez..

tabii bunlarda bişi yok yerlerine göre gayet uygun..
ama bazen cidden komik ve saçma şeyler çıkıyo ortaya..

-ablaaa yeaa su getirr
-al iç hayırlısı olsunn
-kafanmı iyi
-bilmem hayırlısı olsun..

-falancanın dedesi ölmüş.
-yazııkkk geride kalanlar için hayırlısı olsun..
-töbe Allam yaa

-damla hanım bu projede çatı eğimi fazla olmuş hem takstada sorun var.
-hmm.. hayırlısı olsun..
-efendim?
-hemen alır düzeltirim..

-çarşıya çıkıoz gelionmu?
-mm hayırlısı olsun..
-??!?!

bla bla bla... böyleyim son günlerde hakkımda Hayırlısı Olsun.. =)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınızla yazılarıma ortak olduğunuz için çok teşekkürlerr :))