7 Eylül 2012 Cuma

sinir oluyorum sinir!





ben bundan 2  ay falan önce kendi dikkatsizliğim yüzünden ve o an basiretimin bağlanması sebebiyle (anlık şokla) bi trafik kazası yaptım.. çok ciddi bişi diildi ölü yaralı yoktu zaten olsa ehliyetim olmadığından şu an bu satırları yazamazdım.. biraz maddi hasarla atlattık çok şükür.. 
bunu neden anlatıyorum.. şu an bi arkadaşımla aramızda geçen mesajlaşmanın üzerine.. 
ben ehliyet kursuna gidiyorum malum direksiyon sınavına az kaldı ve direksiyon dersleri var. ben kazadan sonra biraz ürktüğüm ve ailemi durduk yere sıkıntıya soktuğum için bir daha hiç araba kullanmadım.. o yüzden kursun direksiyon derslerine gitmeyi düşünüyorum ve malum arkadaşımda bunu biliyo..
konuşmalar aynen böle;
-direksiyon dersleri nasıl canım?
-henüz başlamadıki.. 
-hmm ne zaman başlıyo öyleyse?
-yarın..
-aa sınava yakın iyi olmuş bak senin için.. unutmazsın..
-yaa öylee evet gerçi sadece pazar günleri gideceğim.. 
-ay bende sadece pazar günü gidebilmiştim........ 


böyle yazıp başka bir konuya geçmiş.. yani bir insan kaza yapıyosa bu kötü araba kullandığı anlamına mı gelir? hayır bi de gerizekalıdan çok tecrübem var işyerimde bile güvenip araç veriyolar dışarda işleri halledip geliyorum.. bildiği halde nasıl bana unutmazsın deme cürretinde bulunuyo anlamıyorum.. terslememek için kendimi cidden zor tuttum.. bi de bu ara 'hayırlısı olsun' modunda jelibon kıvamında bi kızım.. beni çizgimden kaydırıvericekler.. ama yinede içimden geçenleri söylemeden edemicem!
''seni bozmadım çünkü sakin biri olmaya çalışıyorum,öfke kontrolü yapmayı öğreniyorum yoksa sen giderken ben sana tur bindiriyodum tamammı? ayrıca ehliyete yazılırkende nasıl g.t gibi bıraktığını unutmadım! dikkat et almıyım anahtarını.. =) '' 
oh beee! iyi geldi valla =)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınızla yazılarıma ortak olduğunuz için çok teşekkürlerr :))