13 Eylül 2012 Perşembe

öyle bbiiiii yaparımkiiiiiiiii!!!!



sevgili okuyucu bugünkü yazımda sinir olduğum insan tipinden bahsetmek istiyorum.. 
sende herşeye sinir oluyosun diyebilirsinizz.. deyin deyin hiç çekinmeyin ne mal olduğumun farkındayım fakat elimde değil.. 
konumuz olan insan tipi 'ben bile yapamadım sen nasıl yapcaksın'cılar.. 
evet böyle insanlar var.. çekim yasası ile ilgilimi artık bilmiyorum.. bilinçaltım sürekli böyle insanları çekiyo sanırım. benim hayatımda bunlardan çok.. tabii bu huyları bu insanların kötü olduğu anlamına gelmez ama durumu abarttıklarında kafa göz dalınabilir yanii.. 
en yakını bir iki gün önce başıma geldii.. bi arkadaşım bayramda annesinin yanına gidicekmiş.. annesininde bi yazlığı var bi de normalde oturdukları evi. annesi şu an yazlıkta ve bayramdan sonra dönüccekmiş. napsam acaba dedi? dedimki yazlığa git bende ehliyeti almış olurum ziyarete gelirim sizi dedim gayet masum,insancılca.. 'çüşşşşşşş' diye bir cevap geldii.. (bu arada farkettim Rabbim beni çok sınıyo bu araba mevzusunda) mevzuyu uzatmadım.. çünkü üstüne gitsem birbirimize girerizz.. gerek yok dedim.. ama biliyorumki bu kız senelerdir otomatik araba kullanıyo ve bizim arabamız düz vites.. o kullanamıyo ya düz vitesi  ben nasıl kullancam canım! nerden çıkardın diceksiniz. ama tanıyorum yani bunu demeyin lütfen =)
böyle olaylarla çok karşılaşıyorum ben.. 
-'xxx kursuna gitcem'
-yeaa kızım ben bile yapamadım o iş yaş......
(içsesim: Allahın gerizekalısı sen malsan ben napiimm..)
-aaa o kadar zor diosuuunn!

-3 kilo vermem lazımm.. 
-ay kuşum ben bile veremedimm sen o yemeyle nasıl vercen
(içsesim:ben senin gibi görünende diyet yapıp geceleeri buzdolabı kapağında sabahlamıyorum tabii veremessin kilo)
-yaa senin bünyenden bebeyiiimmm su içsen yarıyo (kıhkıhkıh)

-tatile marmarise gitcemm..
-bana bile izin vermiyolar sizinkiler cık..
(içsesim: sen içmeyi sıçmayı bilme sora bizimkilere bok at gerizekalı)
-denerim şansımı hem o kadar emin olma!

vs.vs.vs.
gördüğünüz gibi bu tip insanlar için kıstas kendileri,kendi anaları babaları danaları,kendi kapasiteleri,kendi algıları,kendi egoları,kendi,kendi,kendi..............
e canım o işler öle diil ama yani bi dur bi düşün herkes sen gibi olsa dünyanın hali ne olurdu... bunu kabullenin birileri sizin yapamadığınız şeyleri yapabilir ve yapıyoda.. sizde başka birilerinin yapamadığı şeyleri yapıosunuzdur.. olabilir yani bu kadar ego meselesi yapmayın canımm.. olur yani hayat..
bu arada okuyan arkadaşlarım aranızda  bu tip insanlar sınıfına girdiğini düşünen varsa maksadım kimseyi kırmak incitmek diil ama bilin yani hiç çekilmionuz..=)))) dost acı söler.. =)))


2 yorum:

  1. takma sen böylelerini her yerden çıkar bunlardan kendi yapamadı ya kimse yapamasın isterler. Sıkıntı yapacak bişey yok haklısın diyip kendi yoluna devam edeceksin :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ay yook takmıyorumm canımm yüzlerine sırıtıp içimden sövüyorum o kadar =)))

      Sil

yorumlarınızla yazılarıma ortak olduğunuz için çok teşekkürlerr :))