26 Eylül 2012 Çarşamba

topuklu ayakkabıı..





son zamanlarda dikkatimi çeker oldu.. tüm hatunlarda bir topuklu ayakkabı merakıdır gidiyo.. gittiğim heryerde görüyorum düğün,restaurant,alışveriş merkezi,sahil,çarşı,pazar.. yani hani özel günlerde anlıyorum tabiiki giyilmelii.. ne bilim bi doğum gününde yahut düğünde giyilmeli hatta çarşıda gezerken bile giyilmesini kabul edebilirim  ama sahilde topuklu ayakkabı giyilmesini inanın anlamıyorum.. yani güzel bi tatil günü (benim pazarlarım tatil olduğundan hep pazar günleri görüyorum.) oh mis gibi sahil havası, ne diye kendine eziyet edersinki anlamam.. çek mis gibi sporlarını ayağına eşofman giy hareket özgürlüğün olsun.. yok efendim ben giyemem şık olmalıyım dersen tamam şık ol giy kotunu babetini ohhh ne ala.. ama topuklu ayakkabı? anlamıyorum cidden..
bir de şöyle bi durum varkii gülsemmi ağlasammı bilemiyorum.. ben topuklu ayakkabıyla yürüyemiyorum çünkü birbirimize uygun diiliz.. zorunda kalmadıkça giymiyorum. giyenleri kıskanıyomuyum kesinlikle hayır.! aksine yakışanların yürümeyi becerenlerin giymesi taraftarıyım (sahil ve pazar hariç).. ama öyleleri varki sırf moda diye dar paça bi kot giymiş ayağında 13 cmlik topuklu ayakkabı özenti belli akıyo yani.. özenebilir olabilir de ama bari yakışsın bari yürümeyi becer.. üstünde duramıyo kalkmış çarşı pazar gezmeye.. eğreti duruyo işte napiimm ayrıca hem görüntü kirliliği hem millete malzeme.. bkz:bu yazı =)
bu yazının ana fikri; beğenen alınsın beğenmeyen bıraksın ortada kalsın.. =))
tabiiki öle diil kimseyi hedef almıyorum ama bana mantıksız gelen bi konuyu yazmak istedim.. benim çıkardığım sonuç moda insanın kendine yakışanı giymesidir.. =) yakışmıosa zorlamayın arkadaş..


2 yorum:

  1. Benim bir arkadaşım var, 15 yaşından beri topuklu giyiyormuş ve kız düz ayakkabıyla yürüyemiyor :D
    Aklıma o geldi :)

    Nasıl rahatsa öyle takılmalı bence insan. O topukluyla iyi ben babetle :) Topuklu giymek benim için de çoğu zaman eziyet.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım ona lafım yok ama diyorum ya özentilikle bi yere varılmıyo.. =)) yakışan yürüyebilen giysin.. keşke bende becerebilsem =))

      Sil

yorumlarınızla yazılarıma ortak olduğunuz için çok teşekkürlerr :))