11 Eylül 2012 Salı

MİM! =)

sevgili Pire Kızı beni mimlemiş..
çok eğlenceli bi mim.. bilenler bilir melodramın mimi kendisi.. =)
vakit bulup cevaplayamamıştım ama kıramayacağım bi isim Pire Kızı.. çok teşekkürler canım.. =)
gelelim mime ve yanıtlarıma =)

Günün nasıl geçti?
günüm çooooook sıradandı her zamanki gibi.. =) ama güzeldi.. kişisel gelişimimle ilgili yol katetttiğimi düşünüyorum.. malum çabalarım var bu konuda.. onun dışında booş booş oturdum bi durgunluk var proje falan yok maşallah nazar değmesin keyfime =) çıkışı bekliyorum sevgilicikle buluşucaz.. =)

İsim vermeden bahset;
isim vermeden bahsediyim.. ilk defa görüşmemize rağmen kanımın çok kaynadığı, böyle herkesi sarıp sarmalayan pozitif enerjisi olan, gözlerinin içi daima ışıl ışıl gülen, zorluklarda dahi gülümseyebilen,hayatımın sonuna kadar kendime kardeş bileceğim biri var hayatımda.. iyiki kelimesini böyle ağız dolusu yürekten söylediğim biri.. tekrar söylüyorum iyiki varsın!

ben birinden daha bahsetmek istiyorum.. bak arkadaşım seninle arada başka nedenler olduğundan dolayı görüşmek zorundayım ama bilki; kendini bişi sanıyosun fakat emin ol hiçbişi diilsin.. ben seninle görüşmeyi kestiğim an bitersin.. çünkü emin ol kimse seni bi yerine takmıyo.. kıymetimi bilsen iyi edersin..  Allahım demet akalının şarkı sözleri gibin oldu bu =))

Neden hep cam kenarı;
cam kenarı candırda ondan.. yolları,tarlaları izlersin , yolda gördüğün insanların hayatlrını düşünürsün, geçtiğin şehirlerin hikayelerini tahmin etmeye çalışırsın,gece yolculuğu yapıosan yıldızları izlersin... rahat rahat hayal kurabilirsin.. dönersin poponu yan taraftakine kendi aleminde takılır gidersin.. bi de şu varki ben çok yaparım cama vuran yansımalardan etraftakileri kesebilirsin  =)

Bugun kendin için ne yaptım;
ne yaptım hmm.. valla çok güzel bi öğlen yemeği yedim.. 2 arkadaşımla sohbet ettim.. (1 tanesi yukarıda bahsettiğim kişi) hala sigara içmedimm.. =) yemek yemek ve arkadaş benim için vazgeçilmezdir.. daha ne olsun =)

 Twitter ana sayfanı aç ilk gözüne takılan;

eneee benim bi twitterım vardı.. nicedir açmıyorum yahuu.. du bakimm kaç takipçim olmuş =P

Düşün ki o bunu okuyacak;

mutlu etmek için elinden geleni yapıosun, çırpınıyosun ama ben zaten seninle çok mutluyum şapşal sevgilim benimm.. ♥♥


Kahkaha atmana sebep olan karikatürler;
hehehe bir sürü var ama içlerinden seçiyim hemen =)
bu arada fırat ve huni karikatürleri her zaman favorim ♥♥




Klavyeye bakmadan bir şeyler yaz;

klavyeye bakmadan yazı yazma çalışmalarımadn bir yenisi ile karşınızdayım.. fenada değilim sankii.. adliye nin katiplik sıbavında başarılı olabilirmiyimki acevaaa??
=)

Bir cümle düşün sonra kelimelerin yerlerini değiştirerek yaz;


düşünürken bağladım mala vallahi cümle.



Ctrl+V yap;

Ctrl+V yap;
hehe çok hazırcıyımdır huyum kurusun =)

cevaplamak isteyen arkadaşlarım buyrunn =)

yeni bir mimde görüşmek dileğiyle..☺

2 yorum:

  1. Sağol canım beni kırmamışsın :))
    Son karikatürü her gördüğümde gülüyorum. Ben nasıl atladım onu. Çok güzel seçim :D :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne demek canım ben teşekkür ederim =))
      huni candır ♥

      Sil

yorumlarınızla yazılarıma ortak olduğunuz için çok teşekkürlerr :))