11 Eylül 2012 Salı

farkındalık..



birkaç gecedir mide ağrılarımdan dolayı uyuyamıyodum bahsetmiştim.. ve uyuyamayınca çok sinirli oluyorum.. uzun günlerden sonra bugün ilk defa güzel bir uyku çektim. ama annemle konuşurken yine sinirlendim.. öyle sinirlenicek bişide yoktu aslında..
bana beni iyi tanıyanlar 'sinirlisin gerçekten çok sinirlisin' derlerdi.. 'yook canımm yeaa evet biraz asabiyim ama abartmayın' derdim. bugün işte farkına vardım. ben sinirli biriyim gerçekten.. öyle bişi olmasına gerekte yokmuş yani ota boka sinirlenebiliyomuşum. bi de son zamanlarda öfke kontrolü yapmaya çalışıyorum ya onunda etkisi var sanırım gerçekten farkediyorum. alakasız herşeye sinirlenebiliyomuşum yani.. hem kendime hem çevreme eziyet...
öyle paylaşmak istedim bu kız ne dio demeyin.. hem zaten söz uçar yazı kalır.. =)

2 yorum:

  1. Kendini kontrol etmeye çalışman güzel bişey ama kaş yapayım derken göz çıkarma. Bakarsın daha sinirli biri olup çıkarsın sonra :))

    YanıtlaSil

yorumlarınızla yazılarıma ortak olduğunuz için çok teşekkürlerr :))